piątek, 24 października 2014

24/10/14

Cześć :) Pogoda za oknem beznadziejna, nienawidzę jak jest zimno :( no chyba że jest śnieg ;)
Miałam ostatnio bardzo luźne dni, poświęciłam je zaprojektowaniu mojego nowego pokoju. Będzie podobny do tych co na tych room tourach czy zszywce, i już się  nie mogę doczekać ;3
Tylko muszę czekać aż ktoś raczy kupić moje meble, które wystawiam w weekend. 
Co do zszywki, to wygrałam konkurs który polegał na wklejeniu swojego przysmaku z dzieciństwa (mój to surowa masa na ciasto ;p) i wygrałam notes na przepisy. Jak już go dostanę to dodam zdjęcie.

Ostatnio jeszcze z takich troszkę ambitniejszych potraw ugotowałam zupę-krem z kalafiora i brokułu oraz omlet z warzywami.

ZUPA KREM KALAFIOROWO-BROKUŁOWA

POTRZEBUJEMY:
  • pół kalafiora
  • pół brokułu
  • 2duże ziemniaki
  • pietruszka/koperek
  • przyprawy do smaku wg uznania
WYKONANIE:
Do garnka wrzucamy pokrojone na różyczki warzywa, zalewamy ciepłą wodą do poziomu warzyw i gotujemy ok 25min. Po tym czasie odlewamy trochę wody(ok. szklankę) i blendujemy resztę.  Doprawiamy wg uznania.
Można do zagęszczenia polać mlekiem lub jogurtem naturalnym, ja akurat nie polewałam.

Smacznego :)

OMLET
Tu sprawa jest prosta. Wystarczy tylko zrobić zwykły omlet z 2 jaj i dodać do niego warzywa jakie się chce. Ja dałam brokuła, pomidor i szynkę, bo kocham szynkę w jajku :D Jest to idealny przepis na kolację, ponieważ omlet ten jest bogaty w białko, nienasycone tłuszcze i węglowodany w postaci warzyw. 
Wersja jeszcze bardziej dietetyczna: na 2 białka dajemy 1 żółtko.

To tyle na dziś. Miłego dnia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz