środa, 15 października 2014

15/10/14

Kocham pić herbatę. Teraz, kiedy jest już coraz zimniej, jest wręcz idealna. Dziennie potrafię wypić 4 filiżanki przy samej nauce. Z reguły piłam czarną i zieloną, jednak poszłam wczoraj do herbaciarni i postanowiłam kupić białą. 

Biała herbata wbrew nazwie nie jest biała, aczkolwiek ma jaśniejszy kolor od reszty herbat. 
Jakie są jej właściwości?
- Ma wiele witaminy C
- Wysoka zawartość kofeiny sprawia, że może być alternatywą dla kawy
- Osobom pracującym lub uczącym się pomaga w koncentracji, działa też pobudzająco
- Zawiera związki antymutagenne, czyli pomaga osobom z genetycznymi chorobami nowotworowymi
- Zawiera dwa razy więcej polifenoli od herbaty zielonej, dlatego nazywana jest ''eliksirem młodości''

Kupiłam 2 herbaty - Biała himalaya i Sencha Babie lato. Pachną słodko, jeszcze niestety nie wiem jak smakują :P zaraz idę zaparzyć Senchę.
Oprócz tego kupiłam grzańca, który uwielbiam, a którego już dawno nie piłam :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz